Εύκολα και υγιεινά σνακ για την παραλία

Είναι γεγονός ότι τα παιδιά ξοδεύουν πολλή ενέργεια στη θάλασσα.
Η ζέστη,ο ήλιος και το ατελείωτο παιχνίδι προκαλούν εξάντληση και πρέπει να φροντίσουμε να τα κρατάμε ενυδατωμένα και χορτάτα.
Το mamafagito.gr συμβουλεύτηκε τους ειδικούς στην παιδική διατροφή και σας προτείνει υγειινά και χορταστικά σνακ για τα παιδιά αλλά και τους μεγάλους.

1.Φρουτοσαλάτα:κόψτε φρέσκα φρούτα της αρεσκείας σας,περιχύστε με μέλι και πασπαλίστε με κανέλα.

2.Σαλάτα λαχανικών:κόψτε λαχανικά της αρεσκείας σας,πασπαλίστε με λίγο αλάτι,προσθέστε λαδόξυδο και είστε έτοιμοι!

3.Σάντουιτς:γεμίστε δύο φέτες ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως ή μία μπαγκέτα ολικής αλέσεως με τα ακόλουθα: α) κασέρι ή φέτα ή ανθότυρο ή τυρί cottage ή μυζήθρα με ζαμπόν ή γαλοπούλα, β) μαργαρίνη με μαρμελάδα, γ) ταχίνι με μέλι.

Γρήγορες και εύκολες επιλογές που όμως πολλές φορές ξεχνάμε,και δυστυχώς πέφτουμε στην παγίδα των έτοιμων ανθυγειινών τροφών που είναι πλούσιες σε λιπαρά και θερμίδες.
Οι ειδικοί που συμβουλεύτηκε το mamafagito.gr τονίζουν ότι:
Μεταξύ των γευμάτων, τα επίπεδα γλυκόζης πέφτουν. Αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη διάθεση του παιδιού σας, τη συμπεριφορά και τη λειτουργία του εγκεφάλου του.Ένα σνακ στο σωστό χρονικό διάστημα μεταξύ των κύριων γευμάτων εμποδίζει την πείνα και δίνει στο παιδί σας την κατάλληλη ενέργεια για να έχει τη δύναμη να ανταπεξέλθει στο παιχνίδι της παραλίας!

Σχετικά άρθρα

Σχόλια

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Social

2,687ΥποστηρικτέςΚάντε Like
144ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
383ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
spot_img

Πρόσφατα